Müşteri Memnuniyeti

Anasayfa » Müşteri Memnuniyeti

Müşteri Memnuniyeti Politikamız

Cemka Mühendislik ve Belgelendirme Hizmetleri müşteri odaklı persfektifi ile siz değerli müşterilerimize sunduğu belgelendirme ve mühendislik hizmetlerinde sizlerin isteklerini, şikayetlerini, memnuniyet ve önerilerini kolaylıkla iletebildiği zeminleri sunarak maddi beklentisi olmadan sizleri dikkatle dinler ve gerektiğinde müşteri memnuniyetini sağlamak için telafi yöntemlerini uygular, sizlerden gelecek geri bildirimleri değerlendirir, çözüm üretir ve elde ettiği bilgi ile süreçlerinde sürekli iyileştirme sağlamak için Müşteri Memnuniyeti Politikası’nı beyan eder.

Müşteri Odaklı Olmak

Varlık nedenimiz olan müşterilerimizi en mukaddes seviyede memnun etmek, güvenini ve beğenisini kazanmak için tüm faaliyetlerimizde müşteri odaklı bir çözümleme ve yaklaşım benimseriz.

Müşteri Şikayetlerini Algılamak ve Sistematik Olarak Yönetmek

Faaliyetlerimizle ilgili müşteri şikayetlerini algılama, tanımlama, analiz etme, yönlendirme, çözümler üretme, müşteriye sonuçlarını bildirme süreçlerini; şeffaflık, erişilebilirlik, cevap verebilirlik, objektiflik ve gizlilik prensipleri doğrultusunda değerlendirerek yönetir ve bu tecrübeyi sürekli iyileştirme sağlamak için diğer müşterilerimizede uygularız. Böylelikle hatanın tekrarlanması veya farklı bir kanaldan tekrar karşımıza çıkması, diğer müşterilerimiz içinde bizim içinde engellenmiş olur.

Şeffaflık

Siz değerli müşterilerimize, çalışanlarımıza ve diğer paydaşlarımıza geri bildirimlerin nasıl değerlendirildiği konusunda yeterli bilgiyi verir ve sizin memnuniyeti açısından açık davranırız.

Yanıt verebilirlik

Sizin bize bildirmiş olduğnuz geri bildirimlerin değerlendirilmesi aşamalarında bilgi verir ve şikayetlerindeki aciliyete göre yanıt önceliği tanırız. Sizler tarafından talep edilen bilgilere rahatlıkla erişmenizi sağlarız.

Nesnellik

Sizlerden aldığımız geri bildirimleri nesnel bir çerçevede gözden geçirerek tüm tarafların istekleri doğrultusunda değerlendirir ve çözüm sürecinde de nesnellik kriterlerini göz adrı etmeyiz.

Gizlilik

Müşterilerimizin geri bildirimleri esnasında elde edilen kişisel bilgilerini gizli tutar, bu konuda en üst düzeyde hassasiyet gösteririz. Ketumiyet noktasında olabildiğince hassas davranırız.

Müşterilerin Süreçlere Katılımını Sağlamak

Müşterilerimizin isteklerini ilettiği geri bildirimleri doğrultusunda, yeni ürün ve hizmet tasarlamak ve mevcut tasarımları geliştirmek için sizler ile birlikte çalışır ve bu şekilde süreçlerimize aktif olarak katkı sağlamalırını ister ve temenni ederiz.

Müşteri Geri Bildirimlerinin Ortaklık İçinde Paylaşılmasını Sağlamak

Çalışanlarımızın, müşterilerimize yönelik deneyimlerini en üst düzeye çözümleyebilmesi için; müşteri geri bildirimlerine ve genel olarak müşteri ilişkilerine ait faaliyetleri Ortaklık genelinde paylaşır ve çalışanlarımızın gerekli yetkinlik, bilgi ve yetki ile donatılmasını sağlarız.

Müşteri Memnuniyetini En Üst Seviyede Tutmak İçin Sürekli İyileştirme Yapmak

Müşterilerimizin sağladığı geri bildirimleri ve algılamalarını sürekli olarak analiz eder, gözden geçirir, raporlar ve sürekli iyileştirme çalışmaları kapsamında kaynak olarak kullanırız.

Müşteri Memnuniyeti - Telefon

Femko Periyodik Muayene