Tüm Asansörcüler Dikkat…

Yetkili servis merkezinde veya bölgesinde ikinci fıkraya göre asgari şartlarda istihdam edilmesi zorunlu olan personelin kendi isteği ile işten ayrılması durumunda, işten ayrılan personelin yerine 22/5/2003 tarihli ve 4857 sayılı İş Kanununda belirtilen fesih süresi sonu itibarıyla yeni personelin tam zamanlı olarak istihdam edilmesi zorunludur. Ayrıca işveren statüsündeki yetkili servisin, süresinin bitiminden önce söz konusu personel ile yapmış olduğu iş sözleşmesini tek taraflı olarak fesih etmesi durumunda ise yeni personelin fesih tarihi itibarıyla en fazla on beş gün içerisinde kendi bünyesinde istihdam edilmesi gerekir.

Asansör İşletme ve Bakım Yönetmeliği 

İlgili Yazılar

Asansör Bakım Sözleşmesi

Asansör Bakım Sözleşmesi Örneği: Asansör bakım sözleşmeleri artık TS EN 13015‘e göre olacak. Yönetmeliğe göre hazırladığımız bakım sözleşmesi örneğini bizden istemek için iletişime geçiniz. Asansör Bakım Sözleşmesi 2019 Asansör Bakım...

Read More

6 Nisan 2020’den Sonra Asansör Firmalarının Mesleki Sorumluluk Sigortası Yaptırması Zorunlu Olacak!

Tüm Asansörcüler Dikkat… (12) Yetkili servis kendisi tarafından asansöre verilen bakım, onarım ve servis hizmeti ile ilgili olarak mesleki hata ve/veya ihmaller nedeniyle bina sorumlusunun ve diğer üçüncü şahıslar tarafından ileri sürülecek zarar ve ziyan taleplerini karşılamak üzere en...

Read More

Modül G’de TSE’ye HYB için Her Yıl Tescil Belgesi Gösterme Zorunluluğu Ortadan Kalktı!

Tüm Asansörcüler Dikkat… Yürürlükten kalkan madde: Yönetmeliğe göre birim doğrulaması yaparak asansör monte eden statüsü kazanan gerçek veya tüzel kişi, TSE Hizmet Yeterlilik Belgesinin düzenlenme tarihinden itibaren yılda en az bir adet elektrik veya en az bir adet hidrolik...

Read More