Tüm Asansörcüler Dikkat!

Yeni Yönetmelik: Asansör Parçalarına 2 Yıl Garanti!

Garanti süresi biten asansörde değiştirilen aksam veya parça, bu aksamı/parçayı imal eden veya ticari bir faaliyet yoluyla bedelli/bedelsiz olarak kullanımı için bina sorumlusuna sağlayan iktisadi işletmeci tarafından en az iki yıl süre ile garanti edilir. İktisadi işletmeci, Ek-3’te yer alan içeriğe uygun olacak şekilde garanti belgesini düzenlemek ve bina sorumlusuna sunmak zorundadır.

 Asansör İşletme ve Bakım Yönetmeliği

 

İlgili Yazılar

Asansör Bakım Sözleşmesi

Asansör Bakım Sözleşmesi Örneği: Asansör bakım sözleşmeleri artık TS EN 13015‘e göre olacak. Yönetmeliğe göre hazırladığımız bakım sözleşmesi örneğini bizden istemek için iletişime geçiniz. Asansör Bakım Sözleşmesi 2019 Asansör Bakım...

Read More

6 Nisan 2020’den Sonra Asansör Firmalarının Mesleki Sorumluluk Sigortası Yaptırması Zorunlu Olacak!

Tüm Asansörcüler Dikkat… (12) Yetkili servis kendisi tarafından asansöre verilen bakım, onarım ve servis hizmeti ile ilgili olarak mesleki hata ve/veya ihmaller nedeniyle bina sorumlusunun ve diğer üçüncü şahıslar tarafından ileri sürülecek zarar ve ziyan taleplerini karşılamak üzere en...

Read More

Yetki Belgeli Mühendis İşten Çıkarsa 15 Gün İçinde Yenisi İstihdam Edilecek. Tam Zamanlı Sigortalı Mühendis Olacak!

Tüm Asansörcüler Dikkat… Yetkili servis merkezinde veya bölgesinde ikinci fıkraya göre asgari şartlarda istihdam edilmesi zorunlu olan personelin kendi isteği ile işten ayrılması durumunda, işten ayrılan personelin yerine 22/5/2003 tarihli ve 4857 sayılı İş Kanununda belirtilen fesih süresi sonu...

Read More