Asansör İşletme Ruhsatı Nasıl Alınır?

Anasayfa » CE Belgesi » Asansör İşletme Ruhsatı Nasıl Alınır?

Asansör işletme ruhsatı, Asansör firmalarının mutlaka alması gereken bir ruhsattır. Asansör işletme ruhsatı,  Asansör İşletme, Bakım ve Periyodik kontrol yönetmeliğine göre gerekli belgeleri ve şartları tamamlayarak ilgili idareye başvurur.

Asansör işletme ruhsatı için aşağıdaki belgeler ve işlemler gerekmektedir.

  • İlgili yönetmeliğe göre asansör ruhsatında tescili için istenenler(asansör ruhsat tescil belgesi için gerekli evraklar);
  • Sanayi sicil belgesi,
  • Onaylanmış kuruluş tarafından düzenlenen uygunluk belgesi veya raporu (CE belgesi)
  • AB uygunluk beyanı (2014/33/AB) ve imza sirküsü sureti
  • Garanti belgesi
  • TSE hizmet yeterlilik belgesi
  • Başvuru sahibi asansör monte eden tarafından asansör yaptırıcısına kesilen montaj ve proje bedeli dahil fatura
  • İlk periyodik kontrol raporu (Yeşil etiket olacak.)

Cemka asansör proje ve mühendislik firması olarak asansör işletme için ruhsat almak isteyen firmalara profesyonel hizmet sunmaktadır. Danışmanlık hizmeti veren firmamız asansör işletme ruhsatı alımında çok özen göstermektedir.

Asansör Montaj Öncesi Uygulama Projesi

Asansör son yıllarda hayatımızın vazgeçilmez bir taşıma aracıdır. Katlar arasında bir taşıma aracı olarak görev yapan asansörler insan hayatını önemli ölçüde kolaylaştırır. As...

Asansör Projeleri CE , TSE Bakım Belgesi – Yalova

Yalova CE, TSE Bakım Belgesi vb danışmanlık hizmeti veren Cemka Mühendislik  firması hizmetinizdedir. CEMKA Asansör Projeleri  CE, TSE Bakım Belgesi için Yalova'da başvurucağınız ...

Asansör CE Belgesi Ne Kadar Sürede Alınır?

Asansör ce belgesi, Asansör firmalarının ürünlerini Avrupa pazarında satılabilmesi için gerekli olan bir belgedir. Ülkemizde ve avrupada yasal bir zorunluluk olan CE belgesi ile ürünlere C...

TELEFONLA TEKLİF ALIN HEMEN ARAYIN
Femko Periyodik Muayene