Asansör İşletme Ruhsatı Nasıl Alınır?

Anasayfa » CE Belgesi » Asansör İşletme Ruhsatı Nasıl Alınır?

Asansör işletme ruhsatı, Asansör firmalarının mutlaka alması gereken bir ruhsattır. Asansör işletme ruhsatı,  Asansör İşletme, Bakım ve Periyodik kontrol yönetmeliğine göre gerekli belgeleri ve şartları tamamlayarak ilgili idareye başvurur.

Asansör işletme ruhsatı için aşağıdaki belgeler ve işlemler gerekmektedir.

  • İlgili yönetmeliğe göre asansör ruhsatında tescili için istenenler(asansör ruhsat tescil belgesi için gerekli evraklar);
  • Sanayi sicil belgesi,
  • Onaylanmış kuruluş tarafından düzenlenen uygunluk belgesi veya raporu (CE belgesi)
  • AB uygunluk beyanı (2014/33/AB) ve imza sirküsü sureti
  • Garanti belgesi
  • TSE hizmet yeterlilik belgesi
  • Başvuru sahibi asansör monte eden tarafından asansör yaptırıcısına kesilen montaj ve proje bedeli dahil fatura
  • İlk periyodik kontrol raporu (Yeşil etiket olacak.)

Cemka asansör proje ve mühendislik firması olarak asansör işletme için ruhsat almak isteyen firmalara profesyonel hizmet sunmaktadır. Danışmanlık hizmeti veren firmamız asansör işletme ruhsatı alımında çok özen göstermektedir.

Bakırköy Belediyesi Asansör Proje Hizmeti

İstanbulun avrupa yakasında bulunan bakırköy ilçesi bakırköy belediyesi ile hizmet etmektedir. 35 km yüz ölçümü bulunan bakırköy E5 karayoluna sınırı vardır. Bakırköy bizans dönem...

Asansör Modül D Nedir?

Asansör D modülü uygunluk değerlendirme modüllerinden biridir. İmalat kalite güvencesi anlamına gelen modül D, modül B ile birlikte kullanılması gereken modüldür. Ürünle alakalı ilgil...

Asansör CE Belgesi Firmama Ne Katar?

Conformite European “CE” Avrupa standartlarına uygunluk anlamına gelmektedir. CE işareti ile imalatı yapılan ürünler Avrupa ülkelerine satılabilir. AB ülkelerinin çıkarttığı...

TELEFONLA TEKLİF ALIN HEMEN ARAYIN
Femko Periyodik Muayene